FARKIMIZ

FARKIMIZ

SÜRDÜRÜLEBİLİR PR = RPR

SÜRDÜRÜLEBİLİR PR = RPR

PR çalışmaları bir gazete veya dergide haber çıkarmak veya röportaj yayınlamak değildir. PR çalışmalarının hedefe ulaşması, firmanın marka değerinin artması için sürdürülebilir olması gerekir. İddia ediyoruz Türkiye’de sürdürülebilir PR’ın en iyi örnekleri RPR Medya tarafından veriliyor.

ULUSAL BASINDA LİDER

ULUSAL BASINDA LİDER

Biz sözde değil, özde bültenler hazırlıyoruz. Bir reklam metnini evirip, çevirerek medyaya servis etmek, ardından ahbap-çavuş ilişkisi ile yayımlanmasını sağlamak bize göre boşa kürek çekmektir. RPR Medya araştırır, geliştirir, bültenleri yılların deneyimi ile haber dilinde hazırlar ve meslektaşların değerlendirmesine sunar. Haber değerindeki her bültenin onlarca mecrada çıkmasını sağlar.

HEDEFİ TAM BULURUZ

HEDEFİ TAM BULURUZ

Tek bir soru. Ne yapmak istiyorsunuz? İşi yapım aşamamız, hangi hedeflere nereye odaklandığımız ve nasıl stratejilerle ilerlediğimiz, sonucunda nereye varacağımız… Tüm bunları özel ve sıkı çalışma disiplinimizle adım adım planlar ve hedeflediğimiz noktaya tam 12’den ulaşırız.

SEKTÖRÜN MEDYA ÜSSÜ

SEKTÖRÜN MEDYA ÜSSÜ

Herkes bir şeyler inşa eder. Ankara’nın sektöründe en büyük firmaları şehri muhteşem yapı, proje ve buluşlarla donatırken biz de firmalarımızın medya üssü olarak bu markaları sektöründe lider kılarız. Bu yüzden en iyi ve en büyüklerin tercihi olarak bilinir, anılırız.

KEŞFEDİLMEYENİ KEŞFETMEK

KEŞFEDİLMEYENİ KEŞFETMEK

Niçin Türkiye’nin en başarılı, en medyatik iş kadını Anadolu’dan çıkmasın? Belirli bir alan veya yere bağlanmadan, araştıran geliştiren, taşı elmasa çeviren, keşfedilmeyeni keşfeden iş anlayışımızla, biz daima hazırız. Mutlaka vardır; gün yüzüne çıkmayı bekleyen, tüm Türkiye basınının sizi konuşacağı keşfedilmemiş hikâye ve çalışmalarınız.

DEĞER KAZANDIRIR

DEĞER KAZANDIRIR

Rakiplerinizden her zaman önde olmak sizi maddi ve manevi değer kazandırmakla kalmayıp, markalaşmanızı da sağlar.

Daha Fazla